2008. június 20., péntek

EXPLANATION!!!

Én próbálom szerkeszteni ezt a blogot, Dorkának hívnak, sziasztok. A hozzászólásokat igenis nap mint nap olvasom... SZÓVAL! Amint felröppent a hír, hogy Adrián kilép az együttesből szóltam az illetékeseknek, hogy mivel úgyis tudják a jelszót, illetőleg egy légtérben tartózkodunk az idő nagy részében, legyenek szívesek írjanak valamit, vagy mondják meg nekem, hogy mit írhatok le... Nos, látjátok, mi lett belőle. Mint mindig, Pogesz az egyetlen, aki bármilyen formában is kommentálja az eseményeket. Tudom persze azt is, hogy mindenki elég elfoglalt most még, nem is hibáztatni akartam őket, vagy felróni ezt... egyáltalán nem ez a cél!!!
Csak azt elmondani, hogy én miért is nem írok konkrétumokat...
Igaz, hogy a blognak ez lenne a célja, de mivel egyedül én szerkesztem (persze ez sem így indult) nem hinném, hogy tisztem lenne az együttesen belüli, általában még privát döntéseket kihirdetni az ő tudtuk nélkül. Mindig megírom/elmondom annak, akit érint, hogy a blogon szeretnék tudni, hogy most akkor mégis mi a helyzet, arról viszont nem én tehetek, ha nekik erre nincs idejük- kedvük/fene tudja mi okuk- reagálni. Nem jó ez így, már én is látom...

Úgyhogy ezúton szeretném is megkérni az együttes tagjait, akik járnak ide, hogy szóljanak, ha inkább ők vinnék tovább a blogot, vagy tudnak valakit, aki alkalmas lenne rá, mert úgy érzem, hogy én és a próbálkozásaim már kevesek ide. Köszönöm. (és egyben sajnálom is)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

pedig minden olyan jól indult..

Névtelen írta...

Jajj Dorka nehogy abbahagyd már a blogot!!!!!!!!!
Sztem csináld ugy mint eddig! Amiről ugyérzed h megírhatod ird le, ha meg vmiben nem vagy biztos azt hagyd! De ne hagyd abba! Olyan jól csináltad ezt az oldalt!

Névtelen írta...

Szerintem sem kéne abbahagynod!!! Ami fontos volt mindig megírtad!! És szerintem ez a lényeg!! Ne add fel ilyen könnyen. ha ritkán is írsz, de érdekes vagy fontos dolgokat!! Szóval ne merd abbahagyni!! ;) :):)

Névtelen írta...

Szerintetek,honnan tudna Dorka ezentúl friss híreket,ha már Adrián "a testvére" Nincs Az együttesben???

Névtelen írta...

Kedves előttem lévő névtelen. Gondolom a Dorka barátainak, ismerőseinek tekintette a 6 másik embert - mondjuk ehhez senkinek semmi köze. Viszont nem hiszem, hogy nem közölnének vele bármit, akkoris, ha a Bátyja nincs az együttesben. És Dorkának üzenem, hogyha ilyen kommentek mellett nekem is elmenne a kedvem az egésztől. Mert ugye a jó magyar embereknek semmi se jó. pfffff.

Névtelen írta...

http://www.converse.hu/sziget/BandDataSheet.aspx?ID=29125a47-2843-48f7-96b1-091039ebb06b

Szavazzatok :)

Unknown írta...

Sziasztok!
Az a helyzet, hogy az utóbbi időben tényleg nagyon elfoglaltak voltunk. Matyi hétfőn, én tegnap (kedden) diplomáztunk. Bali is hihetetlenül elfoglalt volt a vizsgái miatt, Szabi tanít, plusz tanul ő is, Ivett szintén dolgozik napi 8 órát és mellette tanul, Edina pedig Tanul és mellette dolgozik. Ráadásul a koncertre elég sokat kellett készülnünk, ami a maradék erőnket is felemésztette.
Az Adrián kilépéséről eddig azért nem írtunk, mert reménykedtünk benne (de csak a saját nevemben merek nyilatkozni erről), hogy meggondolja magát. Sajnos nem így történt.
Dorka: teljesen igazad van, hogy nem tömtünk infóval az utóbbi időben, de igazából a csatorna se volt meg sztem. Bár sajnos az is közrejátszott, hogy semmi nem történt az utóbb időben, csak az Adrián kilépése és a koncert, de mindkettőből kivette a részét a tesód, gondoltam/tuk ő majd mondja a részleteket, hogy fel tudd írni.
Én szívesen tájékoztatlak a jövőben, ha meg tudod adni az email címed. Ha mostantól ez így tudna működni, akkor előre is köszi a segítséget! :)
Üdv: Pogesz

Névtelen írta...

Hogy sikerült a diplomázás? [ha van ilyen szó .. :P]. Köszönjük POgesz, és mindennek fényében: Dorka, neked is.

Névtelen írta...

Természetesen Pog, és köszönöm.
emmmmdo@hotmail.com

Unknown írta...

Ne viccelj, mi köszönjük! :)
Pogesz